bezvahračky.cz Nákupní řád O nás Kontakty Zákazník/nepřihlášen      Košík/K pokladně   
SKYPE: bezvahrackyZavolejte nám na SKYPE
tel: 603 436 926
email: info@bezvahracky.cz
Přeskočit navigační odkazy
KAPLA
Základní sady
Barevné sady
Knížky nápadů
TOMTECT
Stavebnice
ENGINO
Stavebnice
MATADOR
Řada Klassik
Řada KI
Velké sady
Nákupní řád

1. Jak nakupovat
2. Dodací a platební podmínky
3. Reklamační řád
4. Vrácení zboží
5. Ochrana osobních dat

1. Jak nakupovat

Jakými způsoby je možno objednávat
Nakupujte v pohodlí vašeho domova pomocí internetu na www.bezvahracky.cz, 24 hodin denně, 7 dní v týdnu, 365(či 366) dní v roce. Kromě toho můžete objednávat telefonicky na čísle 603 436 926 (v obvyklou pracovní dobu), formou SMS na toto číslo (možno nepřetržitě) nebo e-mailem na objednavka@bezvahracky.cz.

Proces objednávání
Zboží se objednává přemísťovaním vybraných hraček do košíku. Je možno zvolit, kolik kusů produktu chcete do košíku vložit.
Obsah košíku si můžete kdykoli zobrazit kliknutím na nápis "Košík" v pravém horním rohu. V košíku můžete vymazat hračku, která již v košíku je.
Jakmile jste spokojeni s obsahem košíku, můžete přejít k vytvoření objednávky zboží.
Abychom vám mohli vybrané zboží zaslat, musíte vyplnit požadované údaje potřebné pro doručení a zvolit si platební metodu a formu dopravy.
Pokud chcete, můžete se v našem obchodě zaregistrovat.
Registrace znamená, že vás náš systém bude schopen rozpoznat, pokud se přihlásíte zadáním svého uživatelského jména (emailová adresa) a hesla (vámi zvolené). Registrací si usnadníte zadávání údajů při příštím nákupu, neboť systém si bude vaše údaje pamatovat. Veškeré nakládání s Vašimi údaji se řídí striktními pravidly, viz. Ochrana osobních údajů.

Před kliknutím na tlačítko Objednat prosíme pečlivě překontrolujte, zda vámi zadané údaje i výběr zboží je správný. Po kliknutí na tlačítko Objednat je objednávka, v případě, že jsou vyplněny všechny požadované údaje, zapsána do našeho systému. Systém okamžitě vygeneruje potvrzovací e-mail, který zašle na vámi uvedenou e-mailovou adresu.
Tímto okamžikem nastává fáze zpracování vaší objednávky. V případě, že z nějakého důvodu zjistíte, že je potřeba vaši objednávku stornovat, učiňte tak prosím neprodleně e-mailem či telefonicky na čísle 603 436 926, eventuelně formou SMS na toto číslo. Děkujeme, že tak učiníte co nejdříve, neboť tím méně problémů nám se stornem objednávky způsobíte.

2. Dodací a platební podmínky

Zboží standardně odesíláme na dobírku od 2 do 10 pracovních dnů od obdržení objednávky nebo je možné zboží osobně odebrat na naší provozovně v Brně.
V případě, že nebude možné vyřídit objednávku do 10-ti pracovních dnů, budeme zákazníka kontaktovat a dohodneme se na dalším postupu, pokud možno ke spokojenosti zákazníka.

Dopravné
K ceně zboží je připočtena cena za dopravu dle způsobu dopravy zvoleného v objednávce.
Cena dopravy může být závislá na výši objednávky (při větších objednávkách může být stanovena i nulová cena dopravy).

3. Reklamační řád

Zákazník je povinen před převzetím zboží od dopravce zkontrolovat, zda zásilka není zjevně poškozena dopravou. V případě poškození zásilky je zákazník povinen následně zkontrolovat obsah zásilky a zjistit, zda zboží uvnitř zásilky není dopravou poškozeno. O takovém poškození je kupující povinen nejpozději do 2 pracovních dní informovat dopravce i prodávajícího telefonicky na číslo 603 436 926 nebo emailem. Na pozdější reklamace, způsobené přepravou, nelze brát zřetel. Za poškození zboží vzniklé jeho dopravou nese odpovědnost přepravce.

Záruční doba prodávaného zboží je 24 měsíců (pokud není uvedeno jinak) a začíná běžet dnem převzetí zboží zákazníkem.

Obsahuje-li zásilka záruční list dodávaný výrobcem, prosím pošlete nám jej na naši poštovní adresu k potvrzení. Záruční list nelze potvrzovat předem z důvodu možnosti vrátit zboží v zákonné 14 denní lhůtě.
V případě reklamace zboží prosím postupujte následujícím způsobem:
Zákazník je oprávněn uplatnit nárok z garance prodávajícímu písemně na adresu provozovny:
Ing. Roman Juráš - BEZVAHRACKY.CZ, Neumannova 32, 602 00 Brno,
nebo na
e-mail: reklamace@bezvahracky.cz (do předmětu zprávy uveďte REKLAMACE),
to vše bez zbytečného odkladu.
Pokud je předmětem reklamace zboží, které má v záručním listu uveden kontakt na výhradní autorizovaný záruční servis, může zákazník uplatnit reklamaci přímo v místě servisního střediska. Tímto postupem lze vyřízení reklamace urychlit.
Popis reklamace musí obsahovat tyto náležitosti:
  • označení reklamovaného zboží
  • důvod reklamace
  • termín nákupu

Zákazník je povinen spolu s vadným výrobkem předložit (přibalit) doklad o zaplacení (fakturu, prodejku), event. záruční list.
Náklady na dopravu reklamovaného zboží k nám nese zákazník.
Kupující je povinen dále při reklamaci předložit vadnou věc čistou a zabalenou v souladu s pravidly přepravní služby, kterou reklamovanou věc posíláte k nám. V případě, kdy zašlete reklamovanou věc a dojde k jejímu poškození či zničení přepravou, přičemž se ukáže, že na vině není přepravní společnost, ale vy (nesprávné balení), nebude reklamace přijata. Proto, máte-li k dispozici stále originálnmí obal, doporučujeme jej použít a zaslat v originálním obalu včetně původního příslušenství.
V případě, kdy zboží obsahuje i příslušenství, doporučujeme zaslat i příslušenství, i když se reklamace týká jen hlavního předmětu. Pokud totiž nezašlete kompletní příslušenství, je možno provést pouze pokus o opravu zboží, není ale možné vrácení peněžní částky ani výměna zboží kus za kus.
Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady. Záruka se nevztahuje na vady způsobené běžným opotřebením, nesprávným použitím výrobku, nesprávnou manipulací a skladováním.
V případě zjištění neopravitelné výrobní vady bude zboží vyměněno kus za kus, či vrácena peněžní částka (pouze pokud bylo zboží zaslané s kompletním příslušenstvím).
V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi na jeho náklady, současně mu mohou být prodejcem vyúčtovány manipulační náklady vzniklé v souvislosti s neoprávněnou reklamací.

4. Vrácení zboží

Pokud se zakoupeným zbožím z našeho obchodu nejste spokojeni, můžete toto zboží vrátit, nejpozději však do 14 dnů od jeho doručení. Zboží bude prodávajícím po předchozí dohodě se zákazníkem a po doručení takového zboží (na adresu provozovatele) přijato. Zboží musí být vráceno nepoškozené, kompletní, nepoužité, v původním nepoškozeném obalu a s dokladem o koupi. Tato lhůta se vztahuje i na zboží převzaté osobně, pokud nebylo rozbaleno a předvedeno. Předvedením zboží zákazník ztrácí nárok na 14-ti denní lhůtu pro vrácení zboží bez udání důvodu. Po vrácení zboží bude zákazníkovi vrácena cena zboží (do ceny zboží se nezapočítává dopravné) bankovním převodem nebo poštovní poukázkou (dle přání zákazníka), a to do 5 pracovních dnů ode dne vrácení zboží. O úmyslu vrátit zboží zakoupené v našem obchodě nás prosím informujte telefonem na čísle 603 436 926 nebo emailem.

PROHLÁŠENÍ O OCHRANĚ OSOBNÍCH ÚDAJŮ (dále jen prohlášení):
Firma Ing. Roman Juráš, se sídlem Neumannova 48, 602 00 Brno; IČ: 66573726, provozovatel internetového obchodu bezvahracky.cz, se zavazuje a prohlašuje, že nebude svěřená osobní data zákazníka poskytovat jakékoliv třetí straně (výjimkou je dodavatelská služba, která data potřebuje za účelem doručení zásilky).
Osobní údaje jsou zadávány na registračním formuláři a na formuláři zásilky. Nejsou zadávány žádné citlivé údaje. Zákazník má právo na vymazání nebo změnu ve struktuře osobních údajů, a to kdykoliv o to písemně požádá na emailu registrace@bezvahracky.cz.